Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

Vannak olyan kérdések, amikkel gyakran megkerestek minket. Ezekre itt is válaszolunk, hogy megkapd a válasz, mielőtt még feltennéd:

 

Mit jelent a "Kifutó" és "Kifutott" termék:

Az "Kifutó" matricával ellátott termékek (amit a termékfotón láthatsz) forgalmazása megszűnik. A még raktáron lévő termékek rendelhetőek, több már nem lesz belőlük. Ha elfogy a raktárkészlet, "Kifutott" termék lesz belőle és se rendelni, se értesítést kérni nem tudsz róla.

Mit jelent, hogy a termék "Raktáron" vagy "Külső raktáron" van?

A termékek oldalain találkozhatsz ezekkel a kifejezésekkel. Ezek a termékek elérhetőségeiről tájékoztatnak téged, ami kihat a szállítási időre is.

  • Raktáron: A termék nálunk van, nem kell rá várni.
  • Külső raktáron: Bár ebben az esetben a terméket be kell szereznünk a nagykereskedőtől, hála az ő rugalmasságuknak, általában a következő munkanap már nálunk is van a termék. Így ezekre sem kell túl sokat várni.

Miért látok olyan terméket, amelyik mindegyik raktárból elfogyott? Mit jelent az "Értesítés" gomb?

Ha egy terméket nem forgalmazunk, azt már nem is látod a webáruházban, vagy kifutott termékként látod. Persze az ördög nem alszik és történhetnek hibák, de általánosságban ez a helyzet.
Ha egy termék nálunk és a külső raktáron is elfogyott, annak több oka lehet.

  • Átmeneti készlethiány: Ez a leggyakoribb. Ebben az esetben amint beérkezik a termék a külső raktárba, számodra is elérhető lesz.
  • Egyedi megrendelésre: Vannak termékeink, amik csak egyedi megrendelésre tudunk biztosítani, tehát egyik raktárunkban sincs, de be tudjuk szerezni. Ez esetben a beszerzés a megszokottnál jóval tovább tart.
  • Veszélyes vegyiárú: Vannak a kínálatban olyan termékek is, amiket magánszemély nem vásárólhat, külön nyilatkozat kell a felhasználásról.

Ha rányomsz az "Értesítés" gombra, kérheted, hogy a rendszerünk jelezzen, ha elérhető lesz a termék. Abban az esetben, ha nem csak átmeneti termékhiány miatt nincs a termék a raktárban, felvesszük veled a kapcsolatot.

Mennyi idő alatt jut el hozzám a rendelésem?

Ez több tényezőtől is függ. Maga a kiszállítás az általában a feladástól számított következő munkanap megtörténik.
- Amennyiben a rendelt termékek raktáron vannak nálunk, még a rendelés napján összekészítjük a csomagod.
- Ha nincs nálunk raktáron a termék, az a beszállítótól kell megrendelni. Ezek a termékek a legtöbb esetben már a következő munkanap megérkeznek hozzánk.
A GLS délelőtt, általában 8-9 között viszi a csomagokat, az MPL-nek 14-15 óra között adjuk át.

Itt megjegyezném még, hogy az iskolakezdés előtti időszak mindig húzós. Ekkor előfordul, hogy időközben a nagykerből is kifogynak a készletek, és többet kell rá várni. Ebben az időszakban a szokásosnál is többet kommunikálunk a nagykerrel, hogy ezeket a problémákat enyhítsük. Ilyen esetben mindig értesítünk, hogy hogyan áll beszerzés. Amennyiben nem érkezne meg időben az elfogyott termék, segítünk helyettesítő terméket találni.

Miért nem kapom meg időben a csomagot?

Mint a fenti pontban már megjegyeztük, ez általában az iskolakezdés előtti időszakban szokott előfordulni. Ekkor előfordul, hogy időközben a nagykerből is kifogynak a készletek, és többet kell rá várni. Ebben az időszakban a szokásosnál is többet kommunikálunk a nagykerrel, hogy ezeket a problémákat enyhítsük. Ilyen esetben mindig értesítünk, hogy hogyan áll beszerzés. Amennyiben nem érkezne meg időben az elfogyott termék, segítünk helyettesítő terméket találni.

Hogyan jutnak el hozzám a rendelt termékek?

Jelenleg az MPL és a GLS futárszolgálatokkal szállítunk, Kérheted házhoz, automatába, partnerhez és persze postán maradóra is. Automata esetén természetesen vannak méretbeli korlátok. Ilyen jellegű probléma esetén keresni fogunk.

Mennyiért hozzák ki a rendelésemet?

A pontos szállítási díjakat megtalálod az ÁSZF-ben.

Hogyan tudok fizetni?

Webáruházunkban többféle fizetési mód közül választhatsz:
  • Előre utalással, banki átutalás formájában. A számla értékét küld el a 11740047-27098837 számú bankszámlára. Ne feledd el a számla számát feltüntetni a közlemény rovatban.
  • Kártyás fizetéssel. A Barion szolgáltatón keresztül tudsz kártyával is fizetni.
  • Utánvéttel, a futárnál. Kézpénzben vagy bankkártyával. Ez utóbbi futárcégenként eltérhet.
  • Személyes átvétel esetén kézpénzben, vagy előre kifizetheted utalással vagy bankkártyával.